Petek 23. februar, sobota 24. februar in nedelja 25. februar 2024

DVORANA GLASBENE ŠOLE NAZARJE

V mesecu februarju bo ob koncu zimskih počitnic za osrednjo Slovenijo in hkrati ob začetku zimskih počitnic za ostale predele Slovenije na Glasbeni šoli Nazarje potekal seminar dveh vrhunskih opernih pevcev mlajše generacije, Mojce BITENC in Domna KRIŽAJA.
Pestre in bogate umetniške poti ju vodijo po mnogih slovenskih in evropskih koncertnih ter opernih odrih, njun dom pa je v Zgornji Savinjski dolini, kamor se te poti stekajo in jima nudi zavetje in oporo. V jubilejnem, 30. letu Glasbene šole Nazarje, sta na naši šoli izvedla koncert opernih arij in vodila prvi seminar, ki je bil med udeleženci zelo lepo sprejet. Nastopila sta na slavnostnem koncertu ob 30-letnici Glasbene šole Nazarje, kjer je Mojca kot nekdanja učenka postala ena od ambasadork šole. Navdihujoča življenjska zgodba dveh glasbenikov in zdravnikov, pestro družinsko življenje ob treh majhnih otrocih in širok pogled na operno umetnost, smisel za poglobljen študij notnega gradiva, interpretacijo in virtuozno obvladovanje vokalne tehnike se bodo dotaknili in obogatili slehernega udeleženca seminarja.

Uvod v seminar bo predstavljal koncert predavateljev, ki bo v četrtek, 22.2.2024 ob 19.00 v dvorani Glasbene šole Nazarje. Od petka, 23.2.2024, do nedelje, 25.2.2024, se bodo zvrstile individualne ure z aktivnimi udeleženci, seminar pa se bo zaključil s koncertom aktivnih udeležencev v nedeljo zvečer v dvorani Glasbene šole Nazarje. Na vseh individualnih urah in koncertih bo prisotna vrhunska pianistka in profesorica na KGB Ljubljana, Andreja Kosmač, ob večjem številu prijav pa se ji bo pridružil dirigent in profesor na AG v Ljubljani, Simon Dvoršak.

Program je zasnovan tako, da ima aktivni udeleženec v sklopu seminarja od petka do nedelje dve individualni uri z enim od predavateljev (po 45’), v nedeljo pa akustično vajo in koncert udeležencev. Vsak aktivni udeleženec lahko prisostvuje vsem uram ostalih aktivnih udeležencev in se udeleži brezplačnega koncerta predavateljev ter pogovornega večera “Pevca pevcem”.

Pasivni udeleženci lahko poslušajo vse učne ure in se udeležijo brezplačnega koncerta predavateljev ter pogovornega večera “Pevca pevcem”.
Pogovorni večer “Pevca pevcem” je sproščenejši del seminarja, kjer bosta ob prigrizku predavatelja predstavila svoj pogled na operno umetnost in odgovarjala na vprašanja udeležencev.

Kotizacija za udeležence je 130 EUR. Pasivna udeležba za učence, dijake ter študente pa je brezplačna (prijava je obvezna). Velja vrstni red prijav! ROK ZA PRIJAVO je četrtek, 14. februar 2024. Kotizacijo poravnajte ob prijavi na TRR: SI56 0110 0600 8340 956 s pripisom: (pevski seminar-ime udeleženca). Potrdilo pošljite na naslov: info@gsnazarje.si. Račun za plačilo kotizacije vam bomo izstavili po zaključku pevskega seminarja.
Urnik bomo objavili na spletni strani www.gsnazarje.si do  19. 2. 2024.

Vsi aktivni udeleženci pevskega seminarja bodo prejeli potrdilo o udeležbi. Aktivni udeleženci naj ob prijavi pošljejo izvod skladb v pdf. formatu na elektronsko pošto: kristina.suster-ursic@gsnazarje.si.
Pevski seminar bo v primeru premajhnega števila prijav odpovedan!

Na spodnjih povezavah lahko preverite tudi razpoložljiva prenočišča v času seminarja:

Sopranistka Mojca BITENC je z diplomo summa cum laude končala magistrski študij petja na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani v razredu Barbare Jernejčič Fürst ter še podiplomski študij petja na zagrebški akademiji za glasbo pri Vlatki Oršanić. Dodatno se je izpopolnjevala na seminarjih pri Heleni Lazarski, Vlatki Oršanić, KS Brigitte Fassbaender in kot štipendistka isaOperaVienna pri KS Eddi Moser na Dunaju. Diplomirala je tudi na ljubljanski Medicinski fakulteti. 

Prejela je študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo v Ljubljani ter nekaj nagrad na mednarodnih pevskih tekmovanjih (1. nagrada, Lav Mirski, Osijek; 2. nagrada in nagrada občinstva, Reka; 2. nagrada, Nowy Sacz; 3. nagrada, Salzburg, Mozartovo tekmovanje; 2. nagrada, nagrada občinstva, nagrada za najboljši sopran in nagrada za najboljšo interpretacijo Mozartovega dela, Deutschlandsberg). 

V slovenskih opernih gledališčih je upodobila Papageno in Pamino (W. A. Mozart, Čarobna piščal), Evridiko (C. W. Gluck, Orfej in Evridika), Liu (G. Puccini, Turandot), Ksenijo (V. Parma, Ksenija), Donno Anno (W. A. Mozart, Don Giovanni), Antonio (J. Offenbach, Hoffmannove pripovedke), Violetto Valery (G. Verdi, La Traviata) in Marinko (B. Smetana, Prodana nevesta), Neddo (R. Leoncavallo, I Pagliacci), Marguerito (Ch. Gounod, Faust) in Michaëlo (G. Bizet, Carmen). 

Na poletnem festivalu Zomeropera v Alden Biesnu (Belgija) je nastopila v vlogi Tatjane (P. I. Čajkovski, Jevgenij Onjegin), na poletnem festivalu v Bregenzu (Avstija) je poleti 2017 interpretirala grofico Almavivo v Mozartovi Figarovi svatbi, leta 2018 pa je tam z vlogo Micaële (G. Bizet, Carmen) nastopila na slovitem odru na jezeru. Gostovala je v HNK Ivan pl. Zajc v Reki v vlogi Maje (Z. Juranić, Opera po Kamovu) in Nedde (R. Leoncavallo, I Pagliacci) ter na festivalu Tiroler Festspiele v Erlu v vlogi Gerhilde (R. Wagner, Die Walküre). Nazadnje je gostovala v opera v Frankfurtu v vlogi Donne Anne (W. A. Mozart, Don Giovanni) in prejela odlične kritike. 

Kot solistka je sodelovala z različnimi orkestri in zbori (Dunajski simfoniki, zbor in orkester Slovenske filharmonije, Simfonični orkester RTV Slovenija, orkester budimpeštanske opere, orkester krakovske opere, orkester reške opere, Simfonični orkester Cantabile …). Kot koncertna pevka sodeluje tudi z različnimi pianisti. Leta 2023 je bila imenovana za ambasadorko Glasbene šole Nazarje.

V sezoni 2023/2024 bo nastopila v SNG Opera in balet Ljubljana v vlogah Tatjane (P. I. Čajkovski, Evgenij Onjegin), Mimi (G. Puccini, La Boheme) in Fiordiligi (W. A. Mozart, Cosi fan tutte), na koncertnem področju bo med drugim solistka v Bachovem Pasijonu po Janezu v Cankarjevem domu in Dvořákovem delu Stabat Mater s Slovensko filharmonijo.

Baritonist Domen KRIŽAJ je z diplomo summa cum laude magistriral na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu izr. prof. Matjaža Robavsa, potem ko je na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani zaključil tudi študij medicine. Prejel je številna priznanja in nagrade tako na domačih kot tujih tekmovanjih, med drugim 2. nagrado na prestižnem mednarodnem tekmovanju Neue Stimmen v Nemčiji, 1. nagrado in nagrado za samospev na mednarodnem tekmovanju Ada Sari na Poljskem, 1. nagrado na mednarodnem tekmovanju Ferruccio Tagliavini v Avstriji, tri 1. nagrade na Tekmovanju mladih slovenskih glasbenikov, 2. nagrado in nagrado publike na mednarodnem tekmovanju Otto Edelmann na Dunaju ter 3. nagrado na mednarodnem tekmovanju Zinka Milanov na Reki. Prejel je tako Prešernovo nagrado Akademije za glasbo v Ljubljani, kot Prešernovo nagrado Univerze v Ljubljani. 

Redno gostuje tudi na različnih festivalih in drugih opernih hišah, na poletnem festivalu Alden Biesen v Belgiji je nastopil v naslovni vlogi kot Evgenij Onjegin, v reški operni hiši na Hrvaškem je upodobil Alberta v Wertherju, kot Alfio je nastopil v Mascagnievi enodejanki Cavalleria Rusticana na festival Baden-Baden, kot konzul Sharples je nastopil na prestižnem festival v Bregenzu. Na slovenskih odrih je nedavno debitiral v SNG Maribor kot Escamillio v opera Carmen in kot Rodrigo v Verdijevem Don Carlosu. Večkrat je nastopil tudi na festivalu Tiroler Festpiele Erl v Avstriji, kjer je upodobil Heeruferja (Lohengrin), Davida (L’amico Fritz) ter kralja Arturja (Chausson, Le Roi Arthus), poleg tega je nastopil na novoletnem koncertu 2022 ter kot Jezus v Bachovem Pasijonu po Mateju. Bil je tudi del programa “Young singers project” na salzburških slavnostnih igrah, kjer je nastopil kot Englischer Hauptmann (Braunfels, Jeanne d’Arc) in Deputati Fiamminghi (Verdi, Don Carlos). Leta 2016 je v okviru nemške televizijske hiše SWR nastopil v šovu “Junge Opernstars”. 

Domen Križaj član ansambla v Operi Frankfurt. V sezoni 2023/2024 bo nastopil kot Rodrigo v Verdijevem Don Carlu ter Wolfram v Wagnerjevi opera Tannhäuser. Poleg tega bop el v dveh Mozartovih operah, in sicer kot Papageno v Čarobni piščali ter kot Grof v Figarovi svatbi. V Frankfurtu je v preteklih sezonah med drugim nastopil kot Grof (R. Strauss, Capriccio), Evgenij Onjegin (Čajkovski, Evgenij Onjegin), Lescaut (Puccini, Manon Lescaut), Zar (Weill, Zar se pusti fotografirati),Albert (Massenet, Werther), Sharpless (Puccini, Madama Butterfly), Don Alfonso (Mozart, Cosi fan tutte) in Heerufer (Wagner, Lohengrin). Preden se je pridružil Operi v Frankfurtu, je bil član ansambla v Teatru Basel, kjer je upodobil številne vloge, kot so Marcello (Puccini, Boheme), Sharpless (Puccini, Madama Butterfly), Ned Keene (Britten, Peter Grimes), Pavel (Nono, Al gran sole carico d’amore), Kaiser Overall (Ulmann, Kaiser von Atlantis) in druge. 

    Prijavnica

    Seminarja se bom udeležil kot aktivni udeleženecpasivni udeleženec + aktivni učenec/dijakpasivni udeleženecučenec/dijak/študent (brezplačna udeležba) Potrebujem uradno korepetitorko dane Kotizacijo poravnajte do 14. februarja 2024 na TRR: SI56 0110 0600 8340 956 s pripisom: (pevski seminar-ime udeleženca). Potrdilo pošljite na naslov: info@gsnazarje.si Račun za plačilo kotizacije vam bomo izstavili po zaključku pevskega seminarja. Vsi aktivni udeleženci pevskega seminarja bodo prejeli potrdilo o udeležbi. Urnik bomo objavili na spletni strani www.gsnazarje.si, do 19. februarja 2024. Aktivni udeleženci naj izvod skladbe, ki jo bodo izvajali, pošljejo v elektronskem pdf. formatu na elektronsko pošto: kristina.suster-ursic@gsnazarje.si Soglašam, da se fotografije, ki bodo nastale v času mojstrskega tečaja, uporabijo izključno za arhiv Glasbene šole Nazarje in na spletni strani šole: www.gsnazarje.si., fb in instagramu šole