Petek, sobota in nedelja, 24., 25. in 26. januar 2025!
DVORANA GLASBENE ŠOLE NAZARJE
Glasbena šola Nazarje organizira mojstrski tečaj za flavto, ki ga bo vodil prof. Raffaele TREVISANI – profesor flavte na Civica Scuola di Musica “Claudio Abbado” v Milanu.
Tečaj bo potekal med 24. in 26. januarjem 2025 na Glasbeni šoli Nazarje.
V okviru mojstrskega tečaja bo organizirana delavnica s praktično vadbo in nasveti, ki jo bo vodila Manca IZMAJLOVA (povrnitev refleksa polnega dihanja, kaj odlično dihanje lahko pomeni za igranje na inštrumentu, petje in govor sam, kako se psihično pripraviti za javni nastop, nasveti in triki, trema, kako boljše motivirati učence, praktična vadba, ki da zelo hitre rezultate).
Prijavijo se lahko učenci, dijaki, študentje in učitelji flavte. Kotizacija za udeležence je 120 EUR. Število mest je omejenih. Velja vrstni red prijav! Pasivna udeležba za učence, dijake in študente je brezplačna (prijava je potrebna). Na voljo je 20 aktivnih ur!
ROK ZA PRIJAVO 27. december 2024. Prijava je veljavna s plačano kotizacijo!
Kotizacijo poravnate na račun: (TRR / IBAN: SI 56 01100-6008340956 / BIC koda: BSLJSI2X) s pripisom Mojstrski tečaj za flavto in potrdilo pošljite na naslov: info@gsnazarje.si
Račun za plačilo kotizacije vam bomo izstavili po zaključku mojstrskega tečaja.
Vsi aktivni udeleženci mojstrskega tečaja bodo prejeli potrdilo o udeležbi. Vrstni red udeležencev bomo objavili na spletni strani www.gsnazarje.si, do ponedeljka 20. januarja 2025. Aktivni udeleženci naj izvod skladbe, ki jo bodo izvajali, pošljejo v elektronskem pdf. formatu na elektronsko pošto: karin.marinsek@gsnazarje.si
Mojstrski tečaj bo v primeru premajhnega števila prijav udeležencev odpovedan!
Koncert
petek, 24. januar 2025 ob 19.30
dvorana Glasbene šole Nazarje
Raffaele TREVISANI flavta
Paola GIRARDI klavir
Vstop prost!
V soboto 25. januarja 2025, bo prisoten FLAVTELJE SLOVENIJA ( Daminelli Pietro Slovenija), ki bo na voljo za manjša popravila flavt in razstavo flavt. Simbolična cena popravila flavt znaša 20 EUR!
Koordinatorka
Karin Marinšek
070 418 184
RAFFAELE TREVISANI
Javnost in kritiki nenehno hvalijo virtuozno tehniko in briljantno glasbeno osebnost Raffaela Trevisanija. Raffaele Trevisani je študiral pri siru Jamesu Galwayu, ki ga je označil za “…enega najboljših flavtistov današnjega časa zaradi njegovega lepega pojočega tona, popolne tehnike in predanosti glasbeni umetnosti …”. “Pojoča flavta” in ” čudežni flavtist” (Corriere della Sera), “barvita igra in izrazit pevski zvok” (Markische Allgemeine), “…Mr. Trevisani očaral polno dvorano z odlično tehniko in neprimerljivim tonom” (The flute, Tokio), “ima odlično tehniko dihanja, bogat, prožen zvok, brezhibno prstno tehniko, njegova intuicija za poezijo in dramatične trenutke pa je zelo prepričljiva” (Der Bund), “…izjemno muzikalen flavtist ” (La Nazione), “velika muzikalnost in zelo intenziven zvok” (R. N.Zeitung), “Gospod Trevisani je podedoval veliko Galwayevih lastnosti in dodal nekaj svojih ……… vznemirljiv zvok in sijajna tehnika ……. elektrizirajoča jasnost, izklesana z veliko umetniško natančnostjo” (Pan Magazine, debut v londonski dvorani Wigmore). Z odličnimi ocenami je diplomiral na milanskem Konservatoriju Giuseppeja Verdija, kariero pa je začel kot orkestrski igralec z orkestrom Teatro alla Scala pod vodstvom Claudia Abbada in Riccarda Mutija ter kot komorni glasbenik s skupino I Solisti Veneti pod vodstvom Claudia Scimoneja. Bil je zmagovalec tekmovanja “Società dei Concerti” v Milanu, svojo solistično kariero pa je začel s solističnimi koncerti z “I Solisti Veneti” v Italiji in tujini. Kot solist je nastopil tudi z Orkestrom da Camera di Padova e del Veneto, I Pomeriggi Musicali di Milano, I Cameristi della Scala, I Solisti della Scala, Orchestra del Teatro Lirico di Cagliari, Kammerorchester “Arcata” Stuttgart, Bielefelder Philarmoniker, Orquestra Sinfonica do Estado de Sao Paulo, Orquestra Sinfonica do Paranà, Istanbulski državni simfonični orkester, Simfonični orkester iz Adane, Moskovski komorni orkester, Južnoafriški komorni orkester, Israel Strings Ensemble, Suk Chamber Orchestra, Šlezijski simfonični orkester iz Katovic in mnogi drugi. Maestro Trevisani je igral na Japonskem, v ZDA, Kanadi, Južni Ameriki, Rusiji, Južnoafriški republiki, Angliji, Španiji, Nemčiji, na Poljskem, v Švici, Turčiji, Izraelu ter v Italiji za najpomembnejša glasbena društva in festivale. Nastopal je v številnih prestižnih dvoranah, kot so Teatro alla Scala di Milano, KKL Luzern, Wigmore Hall v Londonu, Glenn Gould Studio v Torontu, Bunkakaikan in Suntory Hall v Tokiu, Velika dvorana Moskovskega konservatorija, muzej Ermitaž v Sankt Peterburgu, Philarmonie v Stuttgartu, Musichalle v Amburgu, Rudolf-Oetker-Halle v Bielefeldu, Sala San Paolo in Memorial de America Latina v San Paolu, Baxter Hall v Cape Townu, State Theater of Pretoria, Mann Auditorium v Tel Avivu, Simphony Hall v Detroitu, Trinity Church v New Yorku, Bohuslav Martinu Hall in Palača Palify v Pragi, dvorana Milanskega konservatorija, Catania Teatro Bellini, Bergamo Teatro Donizetti, Vicenza Teatro Olimpico, Sanremo Teatro Municipale itd. Sodeloval je na znanih glasbenih festivalih, kot so Settimane Musicali v Stresi, Settembre Musica v Torinu, Firenze Musica, Palače sv. Petersburg International Music Festival, Rheingau Music Festival, Campos de Jordao Music Festival, Veneto Festival, Europaishes Music Festival, International Music Festival v Maputu v Mozambiku, Miagi Music Festival in na praznovanju “Deset let svobode” v Južni Afriki, Festival Musica nas Montanhas v Pocos de Caldas (Brazilija), International Festival “Le Corde dell’Anima ” v Cremoni in Gumusluk Music Festival v Bodrumu (Turčija).
Vabljen je bil k igranju in mojstrskim tečajem v Evropi, na Japonskem, v ZDA, Južni Afriki in na najprestižnejše festivale flavte po vsem svetu (Boston, Frankfurt, Detroit, Chicago, Rim, Las Vegas, Milano, New York). Raffaele Trevisani je izvedel in posnel svetovne koncertne premiere, ki so mu jih posvetili skladatelji Carlo Galante, Alberto Colla, Hendrik Hofmeyr in Ernani Aguiar. Maestro Trevisani je posnel številne zgoščenke za založbe Delos, Hanssler Classic, Stradivarius, AS Disc in Da Vinci Classics, z vključeno zgoščenko pa je bil na naslovnici petih številk italijanskega nacionalnega glasbenega mesečnika “Amadeus”. Snemal je tudi za italijansko RAI, nemško SDR, japonsko NHK, angleško BBC, rusko televizijo in brazilsko televizijo; poleg tega sta mu brazilska televizija Globo in newyorška televizija RAI Corporation (za program “Italijani v Ameriki”) posvetili posebne oddaje z intervjuji in koncerti v živo. Za italijansko televizijo je bil povabljen na koncerte v duu z Maxenceom Larrieujem in sirom Jamesom Galwayem. Trenutno je profesor flavte na Civica Scuola di Musica “Claudio Abbado” v Milanu. Kot žirant je bil povabljen na številna mednarodna tekmovanja za flavto, kot so Mednarodno tekmovanje za flavto Theobalda Boehma 2011, Mednarodno tekmovanje za flavto Carla Reineckeja 2013, Mednarodno tekmovanje za flavto Domenica Cimarose 2013, Mednarodno tekmovanje za flavto Carla Nielsena 2014 in Mednarodno tekmovanje za flavto Moskovskega konservatorija 2017. Raffaele Trevisani od leta 1991 vodi poletni seminar flavte v Brioscu v prestižni vili Medici Giulini. Raffaele igra zlato 14-karatno flavto Muramatsu, ki je pripadala siru Jamesu Galwayu in mu jo je leta 1992 podaril za njegov umetniški talent.
PAOLA GIRARDI
Milanska pianistka Paola Girardi je študirala na “Civica Scuola di Musica” v Milanu pri Lucii Romanini Marzorati in leta 1978 z odliko diplomirala na Konservatoriju “G. Verdi” v Milanu pri rosnih 17 letih: Državno tekmovanje mladih pianistov v Bariju in mednarodno tekmovanje v Senigaliji. Nato je končala podiplomski študij pri Marii Tipo in Konstantinu Boginu, študirala pa je tudi pri Paulu Badura-Skodi na akademiji “O. Respighi” v Assisiju in akademiji Chigiana v Sieni, kjer je prejela diplomo z odliko. Ker se je zanimala za komorno glasbo, je študirala s Triem Čajkovskega, Quartetto Academica, kvartetom Fine Arts in tržaškim triom. V svoji karieri je sodelovala s priznanimi glasbeniki, kot sta Maxence Larrieu in Ilya Grubert, pri katerih je bila tudi pianistka na njihovih podiplomskih tečajih v Italiji in tujini. Gospa Girardi je bila skupaj s Phillipom Mollom tudi uradna pianistka mednarodnih poletnih tečajev Jamesa Galwaya, ki so med letoma 1990 in 2008 potekali v Weggisu (Švica) in Dublinu. Redno igra z Raffaelejem Trevisanijem in koncertira v Evropi, ZDA in na Japonskem. Je tudi njegova partnerica na več zgoščenkah, posnetih za založbo Delos International. Je učiteljica klavirja na “Mednarodni glasbeni akademiji” Fundacije milanske civilne šole.
MANCA IZMAJLOVA
Manca Izmajlova je vsestranska umetnica z bogato, že 25-letno kariero. Rojena v Sloveniji, šolala se je v igri in muzikalu na Mountview Academy of Theatre Arts v Londonu in v opernem petju na Akademskem glasbenem kolidžu P.I. Čajkovski v Moskvi. Kot koncertna pevka in solistka je nastopala v številnih evropskih prestolnicah ter sodelovala z znanimi orkestri in glasbeniki. Za sabo ima več kot 1000 nastopov. Posnela je 8 albumov, 2 od njih (Slovanska duša in Slovensko srce) sta prejela platinasto priznanje. Poje v kar 25 jezikih, a je v prvi vrsti vedno ambasadorka slovenske pesmi. Njen zadnji projekt je glasbena knjiga za otroke, Najlepše pesmice za vse letne čase (2023). Poleg glasbene kariere je Manca aktivna tudi kot avtorica, coach in voditeljica. Sodeluje s številnimi inštitucijami ter ima svojo oddajo na Slovenski redakciji ORF v Avstriji. Njena knjiga uspešnica “Vdihni življenje s polnimi pljuči” je že dvakrat ponatisnjena. Njene dolgoletne odrske izkušnje in raznolika izobrazba jo delajo izvrstno, energetično in navdihujočo predavateljico.
Zakaj?
Polno dihanje izgubimo zaradi: stresa, nenehnega sedenja, ozkih oblačil, staranja.
Dejstva:
Ste vedeli, da tri četrtine zahodnih ljudi diha plitko? To lahko pomeni:
- Manj življenjske energije in slabšo delovno učinkovitost
- Slabšo odpornost in počasnejše okrevanje
- Slabši spanec, smrčanje, apneja
- Slabše razpoloženje (jeza, depresija, žalost, brezvoljnost, anksioznost…)
- Šibkejši glas, težave s prepričljivim javnim nastopom, hitra hripavost
- Za glasbenike, zlasti tiste, na pihalnih inštrumentih, je lahko povrnitev pravega dihalnega refleksa, ponovno dihanje s polnimi pljuči 24 ur na dan, krepitev dihalnih mišic, nepopisnega pomena. Izkušnje kažejo, da se temu med študijem daje veliko premalo pomena. Tako lahko že čisto najmanjša trema čisto “podre” dihanje in s tem ogrozi nastop. Znanje dihalne telovadbe bo glasbeniku dalo: sposobnost zelo hitrega polnega vdiha (prožnost reber), okrepilo prepono in dalo moč telesu za popolno kontrolo diha pri igranju, vrnilo vero v svoje sposobnosti, ki jo marsikdo prav zaradi težav z dihanjem izgubi.
Pomembno za vse!
Kar 85 odstotkov strupov iz telesa izločamo z dihanjem. Ponoči nam edino globoko dihanje s preponsko mišico obnovi telo in moči. Ta bi se morala med dihanjem premikati dol in gor za 7 cm. Pri večini ljudi se skoraj ne premika. Trebušni del in organi v njem so nenehno v krču. Možgani so nenehno podhranjeni kisika. Žile se ožijo, srce dela slabše.
Če ne dihate polno, ritmično, počasno, pretežno skozi nos, lahko še tako pazite pri prehrani in drugih življenjskih navadah, pa bo vedno nekaj manjkalo. Bistvenega!
Povrniti si polno dihanje je res “velika reč”, pa vendar je to precej enostavno. Zadostuje nekaj tednov vsakodnevnih kratkih hitrih vaj za pljuča. Dihalna telovadba. In okrepijo se mišice dihanja, ponovno se odpro cela pljuča, polno dihanje se vrne v mišični spomin in spet postaja refleksno. Zaradi tega smo vse manj v stresu, boljše spimo, bolj žareče izgledamo… Na dolgi rok postajamo bolj zdravi in upočasnjujemo staranje.